10 Kasım 2012 Cumartesi

DİYET YAPARKEN EN İHTİYACIMIZ OLAN ŞEY HIRS VE İLHAM

Aslında diyete başlamak kolaydır önemli olan istikrarımızı korumak kiloları vermek ve verilen GERİ ALMAMAK!
küçükken diyet yapmaktan utanırdım kimse bilsin duysun istemezdim sizene  kilomdan ben böyle mutluyum derdim hep herkesde böyle diyodur heralde  etrafındaki kıskanç tiplerde ''evet kilo verme sen sana böyle yakışıyo alıştık biz sana böyle tatlı tatlı yumoş yumoş yanakların  var'' :o



pis yalancılar hepsi biliyodu tabi yüzümün güzel olduğunu ve kilo verince ondan bin kat daha güzel olucağımı ve o yüzden kendince beni kandırmaya çalışıyolardı o tip arkadaşlardan köşe buçak kaçmalısınız arkadaş o tipler siz diyetteyken diyeti boz diye karşında pizzalar fastfood lar bile yer, yiyoda böyle tiplere inat dahada hırslanmalıyız aslında!

Gelelim ilham konusuna gerçekten önemli bir yer taşıyo benim kilo vermemde çok büyük bir etkiside var
bir arkadasım vardı baya iri yarı biriydi 1 sene geçtikten sonra kızı bi gördüm resmen kızın yarısını kesip atmışlardı ve çok güzel olmuştu resmen ben o kızı gördükten sonra bi kıskandım bi kıskandım anlatamam dedim içimden o kız vermiş kiloları benim ne eksiğim var o 10 kilo verdiyse ben 20 kilo veririrm hahayt triplerine girmiştim  ve diyet yaparken neler yenir neler içilir öğrendikten sonra başladım diyeteee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder