10 Kasım 2012 Cumartesi

SİZE BİR SIR VERİYİM

Çok çok önemli bişey bu kulaklarınızı açıp beyninize kazıyın bunu


diyet yaparken su hem selülit için yararlı hem cildimiz hormonlarımız nerdeyse herşeye iyi geliyo ama ben bundan bahsetmicem suyu yemeklerden önce için yemeğe başlamadan hemen önce 2 bardak su için çok iriyseniz 2.5 bardakta içebilirsiniz  için ki mideniz dolsun suyla yemeğe yer kalmasın gerçekten çok işe yarıyo hemencicik doyuyosunuz sankı on tabak yemek yemiş hissi veriyo bu size tabi sırf yemekte değil gün içindede çok su içmek önemli doktorlar en az 2 litre diyoda ben buna bi tarafımla gülüyorum herkesin kapasitesi farklı ben 2 litre su içsem yemin ediyorum 10 dkda depoyu fullerim  o yüzden sınır vermiyorum size ne kaadar içebilirseniz için ama dediklerimi unutmayın MİDENİZİ KANDIRINNN!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder