11 Kasım 2012 Pazar

SİZİN İLHAM KAYNAĞINIZ OLABİRİİMM =)

Düşündümde neden ben sizin ilham kaynağınız olmuyorum gayette örnek alınası bir insanım boyum 156 eskiden kilomda 69.999 du ama o hiç 70 olmadı (eski avundurma şeklim) 156 boyundaki bir insanın 70 kilo olmasını tahmin edebiliyomusunuz gayet etine buduna dolgun biriydim beni yeni tanıyanlar inanamıyo oha 70 kilomuydun falan diyolar taki fotoğrafımı gösterene kadar şimdi 48 kiloyum ister inanın ister inanmayın 34 beden giyiyorum 70 kilo iken 42 bazende 44 giyiyodum YANİ TAMI TAMINA 5 BEDEN KÜÇÜLDÜM bedenımle birlikte her yerim küçüldü resmen eskiden 38 numara ayakkabı giyerken şimdi 36 giyiyorum :o
ve gerçekten minyon tipli bi insan oldum kiloluyken anlaşılmıyodu o kadar çok ama kilo verince aaa boyunda kısalmış sanki senin diyen tipler çook var  hadi gelin sizide inandırıyım şişko patates olduğumaaa :D
NOT : o lensleri hangi ruh halindeyken taktıysam görüntü kirliği yüzünden özür dierim :(





2 yorum: