13 Kasım 2012 Salı

DİZ KAPAKLARIMI HİSSEDEBİLİYORUM




Zayıf olanlara çok  normal gelicek ama kilolu kızlar bilir onlara her zaman zayıf insanların kemikleri çok değişik gelmiştir çünkü kiloluların kemikleri belli değildir. Benimde öyleydi bana her zaman kemiklerim çıkmıcakmış gibi gelirdi 70 kilodan 65-60 a düştüğüm zamaanlar çok iyi hatırlıyorum ders çalışıyodum ve sıkıntıdan başka şeylerle uğraşmaya başlamıştım  elim bi an dizime bi gitti resmen korktum bu ne laaaan dedim kemiğimi hissediyorum alla alla böyle hissetmem doğal mı ki acaba ilk olarak  diz kapaklarımda ki kemikler çıkmıştı ve sonra köprücük kemikleri sırt kemikleri derken artık tüm kemiklerimin varlığını hissedebiliyorum. diğer bir değişiklik ise bacak bacak üstüne atmak eskiden öyle bir atardım ki yani atmaya çalısırdım böyle kalçam çıkcakmışcasına yan dönerdim ve sandalyenin en ucuna gelirdim ve  zar zor atardım düz otururken hiç ihtimali yoktu o bacakların kavuşmasına işte böyle  değişiverdi vücudum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder